Nákupné centrum Aupark Bratislava otvorilo jedinečný koncept POP-UP SALES. Pozývame vás na miesto, kde veci dostávajú druhú šancu. Do projektu sa zapojilo vyše 30 značiek z Auparku, ktorí zákazníkom v POP-UP SALES ponúkajú počas štvortýždňového nákupného festivalu vybrané kúsky z jarných a letných kolekcií 2020 vo výrazných zľavách… Podporujú tak myšlienku udržateľnosti. Tovar, ktorý by skončil v odpise, poteší zákazníkov novej dizajnovej predajne nielen svojou cenou.
Aupark dňa 23. júla 2020 predstavil verejnosti nový koncept predajne POP-UP SALES. Toto unikátne miesto vzniklo vďaka spolupráci s nájomníkmi nákupného centra a so zreteľom na udržateľný postoj k výrobe produktov nielen v oblasti módy. Dizajnový POP-UP SALES ponúka zákazníkom vybrané kúsky z kolekcií obľúbených značiek v atraktívnych, až 70 percentných zľavách. V najbližších štyroch týždňoch sa stane dejiskom nákupného festivalu, ktorý zákazníkom prinesie atraktívne zľavy aj sprievodný program plný inšpirácie a zábavy.
„V rámci podpory filozofie udržateľnosti dlhodobo podnikáme viaceré kroky, ktoré vedú k šetrnejšiemu využívaniu zdrojov a zároveň zanechávajú čo najmenšie stopy na životnom prostredí. Aj preto sme sa po mesiacoch, počas ktorých bola väčšina prevádzok zatvorená, rozhodli osloviť našich nájomníkov a ponúknuť im možnosť dopredať nadbytočný tovar práve v POP-UP SALES. Do projektu sa zapojilo vyše 30 nájomníkov, ktorí počas štvortýždňového nákupného festivalu ponúknu zákazníkom vybrané produkty svojich kolekcií,“ približuje koncept POP-UP SALES Veronika Košická, Shopping Center Manager Auparku Bratislava.
Nákupný festival bude prebiehať v termínoch 23.7. až 16.8. a je rozdelený do štyroch tém. V rámci každej z nich čakajú na zákazníkov iné značky a iné módne kúsky. Počas prvého týždňa pôjde o výber z voľnočasovej módy a streetwear, na ktorú nadviaže oblečenie do kancelárie či na pracovné stretnutia. Druhá časť festivalu bude zameraná na výpredaj letných kúskov na párty či dovolenku a festival uzavrie téma šport. Otváracia doba POP-UP SALES je denne v časoch od 12:00 do 21:00 hod.
„Ponuku prispieť do projektu kúskami z našich kolekcií sme vrelo uvítali. Do POP-UP SALES prinesieme okrem našich pánskych kolekcií aj jednu špeciálnu kolekciu – Renewals by NOSENE x ALAIN DELON. Je to upcyklovaná kolekcia ušitá z našich pánskych košieľ v spolupráci s NOSENE. Práve ňou chceme komunikovať, čo sa deje s nepredaným oblečením a, hlavne, čo by sa s ním diať nemalo. Dlhodobo podporujeme filozofiu udržateľnosti vo výrobe a toto je ideálna príležitosť a miesto, kde o nej aj v rámci pripravovaných diskusií môžeme povedať viac,“ hovorí Lenka Káčerová, Marketing Communications Manager značky Alain Delon.
Aupark sa aktívne zaujíma o to, ako k téme udržateľnosti pristupujú jeho nájomníci. V „zelenom prieskume“ im preto položil niekoľko otázok a zistil, že filozofia ekologického prístupu k výrobe nie je ľahostajná ani značkám, ktoré sídlia v nákupnom centre. V samostatnom priloženom dokumente pre vás vyberáme tie najzaujímavejšie informácie z dotazníka, ktorého sa zúčastnilo 119 nájomníkov Auparku.
Nákupy, zábava aj inšpirácia
Uvedenie POP-UP SALES bude spojené so štvortýždňovým nákupným festivalom, počas ktorého na návštevníkov čaká okrem atraktívnych zliav bohatý a inšpiratívny program. Nákupy im bude vo vybraných dňoch spríjemňovať DJ a tešiť sa môžu na fashion & beauty workshopy so známymi osobnosťami z oblasti krásy, módy a tiež zaujímavé diskusie k téme udržateľnosti vo výrobe produktov a šetrnejšiemu využívaniu zdrojov. Prídete sa pozrieť?